Referent/ka obchodu a riadenia projektov
Informácie o pracovnom mieste:
Miesto práce: Bratislava
Ponúkaný plat (brutto): Od 1200 Eur (vrátane variabilnej zložky). Mzda závisí od dohody s kandidátom podľa jeho vedomostí, skúseností a vzdelania + naviac bonusový systém odmeňovania.
Termín nástupu: ASAP
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Spájame šikovných ľudí a moderné technológie, aby sme spoločne tvorili komfortné prostredie pre zlepšenie života ľudí.
Buďte aj Vy súčasťou nášho Bratislavského tímu, ktorý tvorí dobré prostredie. Náplň práce zahŕňa:
- Spracovanie cenových ponúk
- Príprava montážnych a servisných záznamov
- Preverovanie záujmu zákazníkov na základe odoslaných cenový kalkulácií z web stránky
- Obsluha predajného miesta a zabezpečenie jeho plynulého chodu
- Zabezpečenie fakturácie a úhrady za vykonané inštalácie (dodávky a montáž materiálu) konečnému zákazníkovi
- Komunikácia s dodávateľmi a objednávanie zariadení, materiálov a služieb
- Administratívna podpora odborného predajcu
- Spracovanie tendrovej dokumentácie
- Spracovanie objednávok
- Spracovanie skladových zásob v ERP systéme
- Príprava podkladov k fakturácii
- Zakladanie a archivácia dokumentov
Iné výhody:
- Viac peňazí v rodinnom rozpočte poteší každého, preto vám ponúkame 13. plat.
- Navyše získate až 200€ za odporúčanie nového člena tímu po uplynutí jeho skúšobnej doby.
- Zažijete festival benefitov v podobe príspevku na športové, kultúrne a vzdelávacie aktivity vo výške 250 eur.
- Raz ročne sa stretneme na greene nášho najväčšieho eventu Golf Cup.
- Mikuláš dávno nie je len pre deti, milé mikulášske balíčky u nás potešia každého.
- Zažijete super deň so svojimi kolegami aj rodinou na Happy Family Day.
- Najkrajšie sviatky v roku oslávime spoločným vianočným večierkom.
- Raz za čas si spoločne s kolegami pochutnáme na guláši alebo kapustnici.
- Počas náročného dňa môžete relaxovať v oddychovej zóne v modernej kuchynke.
- Vieme, že váš čas je vzácny. Preto vám poskytujeme maximálnu časovú flexibilitu.
- Získate možnosť zvýšenia vašej odbornej kvalifikácie na školeniach v priebehu celého roka, ktorých organizujeme viac ako 70
Požiadavky na zamestnanca:
Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Zameranie, odbor: technické, ekonomické
Ostatné znalosti:
- microsoft Dynamics NAV – Úplný začiatočník
- microsoft Excel – Pokročilý
- microsoft Outlook – Pokročilý
- minimálne 2 roky praxe
- vodičský preukaz sk. B
Jazykové znalosti:
- anglický jazyk – mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- zodpovedný prístup
- príjemné vystupovanie
- dobré komunikačné zručnosti
- proklientský prístup
- analytické schopnosti
- znalosť informačných technológií
- samostatný a proaktívny prístup
- odolnosť voči stresu
- tímový hráč.
Mám záujem o prácu
Ak máte otázky, pripomienky či nápady, neváhajte nás kontaktovať.